MentorMe

Oh nee, er is iets misgegaan. Controleer je netwerkverbinding en probeer het opnieuw.

Kopersbescherming

Bij MentorMe begrijpen we dat vertrouwen essentieel voor het gebruiken van onze diensten. Daarom bieden we een duidelijke en solide kopersbescherming voor een zorgeloze ervaring.

Bescherming logo

1. Veilig betalen

  • Jouw betaling wordt veilig vastgehouden door onze betaalpartner Stripe tot na de geboekte sessie.
  • Pas wanneer de sessie naar tevredenheid is afgerond, wordt het bedrag aan de mentor overgemaakt.
  • Mocht de sessie niet voldoen aan de beschrijving, dan heb je 3 dagen de tijd om een melding te maken. Ons team staat klaar om het probleem zorgvuldig te onderzoeken en samen een oplossing te vinden.
Stripe Logo

2. Beveiligde transacties

  • Wij werken samen met Stripe, een wereldwijde leider in veilige betalingsverwerking.
  • Alle betalingen via MentorMe zijn volledig versleuteld en voldoen aan de hoogste beveiligingsnormen. Je kunt erop vertrouwen dat je financiële gegevens optimaal beschermd zijn.
LinkedIn verificatie Mentoren

3. LinkedIn verificatie

  • Elke mentor op MentorMe moet een openbaar LinkedIn-profiel koppelen aan zijn of haar profiel.
  • Mentoren worden geadviseerd om om te beschikken over het officiële verificatie-symbool van LinkedIn. Dit betekent dat de mentor zijn/haar identiteit heeft laten verifiëren via de ID-check van LinkedIn.
  • Wij screenen elk mentorprofiel handmatig op expertise, werkervaring en profielkwaliteit. Zo zorgen we ervoor dat alleen professionals met relevante ervaring beschikbaar zijn op het platform.
  • Pas na de verificatie én inhoudelijke screening wordt een mentorprofiel goedgekeurd en zichtbaar op het platform.
Support logo

4. Support

  • Wij staan klaar om al jouw vragen of zorgen te beantwoorden, of het nu gaat om je account, een boeking of de betrouwbaarheid van een mentor.
  • Ons toegewijde ondersteuningsteam streeft ernaar om binnen 5 werkdagen volledige duidelijkheid te bieden.